SERAMA BACHOK

SELAMAT MELAYARI BLOG SERAMA BACHOK ( SB ) SEADANYA .



BERSAMA MEMBANGUNKAN NILAI SENI



Alhamdulillah setelah sekian lama meminati serama,kini setelah mempunyai tempat dan baka terpilih dari Terengganu,kini impian selama ini dapat dipenuhi.Hakikatnya 'darah' cukup penting untuk tujuan pembakaan..BAKA utama Serama Bachok ( SB ) hanyalah dari Reban Shamsul dan Mat Yar Terengganu yang terkenal dengan Rejet dan Submerine.















Maklumat lanjut mengenai SB juga boleh di dalam facebook SERAMA BACHOK























































Monday, February 21, 2011

Ayam di atas juga telah dijadikan pembaka.Ia merupakan adik beradik seibu sebapa kepada `ayam legenda` ( SUBMERINE ).Beli masa anak A dari Mat Yar Kuala Terengganu,empunya asal Submerine.
Di antara anak - anak generasi pertama reban SB.Anak kepada Bapak Rejet dengan induk darah Submerine asli ( Shamsul dan Mat Yar ).Syukur dan terima kasih khas untuk kedua - dua rakan yang banyak memberi bimbingan dalam teknik` in line breeding`.

1 comment:

  1. Titanium Tail Necklace - Classic Art - T-Shirt
    Shop "T-Shirt" from titanium mens rings T-Shirt by ClassicArt for a selection of unique titanium engagement rings or thaitanium custom designed necklaces and titanium tent stakes other similar man titanium bracelet T-Shirt with Classic Art - T-Shirt.

    ReplyDelete